Hlavná stránka
  • Tlačové informácie
  • Médiá
  • Kontakt pre médiá
  • Kontakt pre zákazníkov
  • O nás
  • Hľadaj
  • News
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Hlavná stránka
Hľadaj
  • Tlačové informácie
  • News
  • Médiá
  • Kontakt pre médiá
  • Kontakt pre zákazníkov
  • O nás
Sledujte nás
Odborníci potvrdzujú: Biedronka už na začiatku napĺňa sľuby – s pôsobivým množstvom slovenských výrobkov na pultoch
Zdieľať
News

Odborníci potvrdzujú: Biedronka už na začiatku napĺňa sľuby – s pôsobivým množstvom slovenských výrobkov na pultoch

25.06.2025

Zdieľať

Obchodný reťazec Biedronka, ktorý vstúpil na slovenský trh len v marci tohto roka podľa najnovšieho prieskumu Potravinárskej komory Slovenska dosiahol pozoruhodný úspech. So 44 % podielom slovenských výrobkov na svojich pultoch sa stal lídrom medzi zahraničnými reťazcami pôsobiacimi na Slovensku.

Zistenia z prieskumu o podiele slovenských potravín v maloobchode, ktorého výsledky dnes predstavila Potravinárska komora Slovenska v spolupráci s agentúrou Go4insight, potvrdzuje pokračujúci klesajúci trend zastúpenia slovenských výrobkov v predajniach. Súčasný priemer predstavuje 40,4 %, čo je pokles oproti 50 % v roku 2011, keď agentúra Go4insight začala s realizáciou prieskumu. Tento negatívny trend trvá už tretí rok po sebe. V tomto kontexte je výsledok Biedronky obzvlášť pozitívnym signálom pre krajinu aj slovenských spotrebiteľov.

Našim cieľom je ponúkať produkty, ktoré nie sú len kvalitné, ale odrážajú rozmanitosť slovenského trhu. Preto máme prísne interné štandardy na kvalitu potravín a úzko spolupracujeme s miestnymi dodávateľmi, aby sme zabezpečili čo najväčší podiel slovenských produktov. O to viac nás teší, že naše úsilie si všimla a ocenila Potravinárska komora Slovenska.

Mikołaj T. Gala, riaditeľ obchodného oddelenia Biedronka Slovensko.

Záväzok Biedronky voči slovenskému trhu – a jej dôraz na čerstvosť, kvalitu a rozmanitosť ponuky  jasne ukazuje, že aj nový hráč na trhu môže ísť príkladom zavedeným maloobchodným reťazcom. Biedronka vo svojej ponuke kombinuje potreby rôznych slovenských zákazníkov – na jednej strane im ponúka široký výber slovenských produktov a na strane druhej ich pozýva na kulinárske výlety do sveta prostredníctvom najlepších chutí tematických kuchýň.

Biedronka ako príjemné prekvapenie

„Biedronka už od začiatku ukazuje, že svoj záväzok voči slovenským výrobcom myslí vážne,“ uviedol Rastislav Kočan z Go4insight. Na tlačovej konferencii, kde boli zverejnené výsledky každoročného prieskumu, prezident Potravinárskej komory Slovenska, Daniel Poturnay, neskrýval spokojnosť s prístupom nového hráča na trhu:

Musíme spomenúť Biedronku ako skutočne príjemné prekvapenie. Boli tu výrazné a pochopiteľné obavy, že by mohla na trh vplývať skôr negatívne – najmä v oblasti ponuky slovenských produktov. Pri vstupe na nový trh by bolo oveľa jednoduchšie spoliehať sa na poľských dodávateľov, zvlášť vzhľadom na geografickú blízkosť. Napriek tomu sa rozhodli osloviť slovenských producentov potravín, čo viedlo k nadpriemernému podielu lokálnych produktov. Samozrejme, dúfame, že toho bude v budúcnosti ešte viac, ale už teraz si to zaslúži uznanie.

Daniel Poturnay, prezident Potravinárskej komory Slovenska

„V čase merania sme navštívili všetky štyri predajne Biedronka, ktoré boli vtedy otvorené, a zaznamenali sme 44 % podiel slovenských potravín – viac ako väčšina etablovaných zahraničných reťazcov,“ doplnil Kočan z agentúry Go4insight, ktorá sleduje podiel slovenského tovaru v maloobchode od roku 2011. Tento rok inšpektori navštívili spolu 334 predajní rôznych maloobchodných sietí vrátane štyroch novo otvorených predajní Biedronka.

Slovenskí zákazníci, slovenské produkty

Biedronka aktívne sleduje a analyzuje správanie slovenských spotrebiteľov a veľmi citlivo reaguje na ich preferencie – sortiment prispôsobuje ich požiadavkám. Po menej než štyroch mesiacoch na slovenskom trhu už rozširuje ponuku tradičných slovenských syrov, ako je bryndza a ďalšie čerstvé syry, ktoré sú nielen neodmysliteľnou súčasťou kuchýň, ale aj obľúbenými produktmi slovenských domácností. Týmto spôsobom reťazec napĺňa cieľ a záväzok, ktorý si pri vstupe na slovenský trh stanovil: poskytovať slovenským zákazníkom kvalitné, lokálne potraviny zodpovedajúce ich chuťovým preferenciám.

Tlačová kancelária spoločnosti Biedronka

Stiahnuť ako

PDF
DOCX

Zdieľať

Prílohy
Biedronka_title photo.jpg
jpg
Stiahnuť
Čítajte viac
News
Vyberiete si 3, zaplatíte len za dva. Akcia na viac než 700 druhov kozmetiky a drogérie začína v Biedronke!
19.06.2025
News
Študenti a čerství absolventi môžu odštartovať svoju kariéru! Jerónimo Martins a Biedronka spúšťajú prestížny manažérsky tréningový program pre budúcich lídrov
18.06.2025
News
100 čerstvých druhov ovocia a zeleniny každý deň v akcii za super ceny!
09.06.2025
Sledujte nás
Hlavná stránka
Tlačové oddelenie
News
Kontakt pre médiáKontakt pre zákazníkovMédiáO nás
GDPR Clause
We use cookies to run our website, analyze your use of our services, manage your online preference & personalize ad content. By accepting our cookies, you’ll get relevant content and social media features, personalized ads, and an enhanced browsing experience. To manage your choices, click „Cookie Settings”. Necessary cookies are required for the core website functionality and cannot be rejected. For more information, see our Cookie Policy.
Cookie settings
Cookies used on the site are categorized and below you can read about each category and allow or deny some or all of them, except for Necessary Cookies which are required to provide core website functionality. When categories that have been previously allowed are disabled, all cookies assigned to that category will be removed from your browser. You can see a list of cookies assigned to each category and detailed information on those cookies in the “Cookie Policy” tab.
Necessary cookies
Some cookies are required to provide core functionality. The website won't function properly without these cookies and they are enabled by default and cannot be disabled.
Preferences
Preference cookies enables the website to remember information to customize how the website looks or behaves for each user. This may include storing selected currency region, language or color theme.
Analytical cookies
Analytical cookies help us improve our website by collecting and reporting information on its usage.
Marketing cookies
Marketing cookies are used to track visitors across websites to allow publishers to display relevant and engaging advertisements. By enabling marketing cookies, you grant permission for personalized advertising across various platforms.